реферат на тему солі добування застосування поширення учня 8 класу

Поширення солей у природі та їх практичне значення. Натрій хлорид NaCl є вихідною сировиною для добування соди, хлору та інших речовин. Хімія 8 клас. Загальні способи добування солей. Генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук. Історичні відомості про спроби класифiкації хiмічних елементів.


Мета: - освітня: узагальнити і відкоригувати знання учнів про солі, їх поширення в природі, детально зупинитися на класифікації солей та їхніх хімічних властивостях; - розвивальна: удосконалювати вміння щодо складання рівнянь хімічних реакцій за участі солей; вміння порівнювати, узагальнювати, аналізувати; - виховна:, виконавську дисципліну, вміння керувати власними емоціями.. Конспект на урок Хімія скачати


Мета: навчальна: ознайомити учнів зі складом солей, їх назвами; вивчити алгоритм складання назв солей; з'ясувати, яке значення мають солі в житті людини; дати уявлення про фізичні властивості солей та їх поширення у природі; розвиваюча: удосконалювати логічне мислення, пам'ять, уміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки; розвивати творчі здібності


Реферат на тему: Солі Робота учня 8 класу Ліцею №1 ім.Т.Г.Шевченка Комашка Станіслава -2004- Термін сіль умовний. Виникнення пояснюється подібністю за ознаками речовин цього класу до відомої здавна людству твердої кристалічної та солоної на смак сполуки – хлориду натрію NaCL. Виникнення пояснюється подібністю за ознаками речовин цього класу до відомої здавна людству твердої кристалічної та солоної на смак сполуки – хлориду натрію NaCL. Насправді ж , є не лише солоні на смак солі (NaCL) , а й кислі (NaHSO4) , солодкі(Pb(H3C2O2)2– „свинцевий цукор” гіркі (солі магнію) з „мильним смаком” (NaHCO3) та ін. Добування солей: відомо багато способів добування солей.


Тема. Солі, їх склад і назва, фізичні властивості, поширення в природі та практичне застосування. Мета. Ознайомити учнів зі складом солей, їх назвами; вивчити алгоритм складання назв солей; з’ясувати, яке значення мають солі в житті людини; вивчити фізичні властивості солей, поширення в природі та практичне застосування. Запис 1: Сьогодні ми, учні 8 класу вивчали Солі, їх склад і назва, фізичні властивості, поширення в природі та практичне застосування, дізналися, що солі – це …) Вправа «Ланцюжок». Завдання: визначення поняття «Солі». (Хто найкраще проговорить визначення терміну, того учня записуємо на диктофон – запис 2).


Розробка уроку на заявлену тему, мета якого - систематизувати знання учнів про хімічні властивості класів неорганічних сполук на прикладі хімічних властивостей солей; показати поширення солей у природі, їх практичне значення. АКТУАЛЬНО. Завдання для 3-го класу Нової української школи (НУШ) Додаткові навчальні матеріали та завдання для навчання за програмою Нової української школи у 3-му класі. Карта розділу «Середня освіта». Інші заголовки розділу.


Ознайомити учнів зі складом солей, їх назвами; вивчити алгоритм складання назв солей; з’ясувати, яке значення мають солі в житті людини; вивчити фізичні властивості солей; поширення в природі та практичне застосування. • Розвиваюча. Розвивати логічне мислення, пам’ять, вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки; розвивати творчі здібності. Солі – це складні речовини, до складу яких входять атоми металу й кислотні залишки. Наприклад: NaCl, , , , , (демонстрація солей). Ціанистий калій необхідний для добування золота і срібла з руд, для добування багатьох органічних речовин. А ще цю сіль додають у сталь – це додає її поверхні великої міцності. – належить до кислих солей.


Тема 4. основні класи неорганічних сполук. Урок 50. Солі: фізичні властивості, поширеність і застосування. Навчально-освітня мета: актуалізувати уявлення про солі, вчити прогнозувати фізичні властивості солей у зв'язку з особливостями будови їхніх кристалічних ґраток, сформувати уявлення про поширеність і застосування солей; продовжувати формувати вміння складати формули солей. Тип уроку: набуття нових знань. Учні виконують завдання в зошитах, один-два учні працюють біля дошки. 1. Установіть співвідношення мас елементів у купрум(ІІ) сульфаті. 2. Обчисліть масові частки елементів у кальцій карбонаті.


СОЛІ, клас хімічних сполук. Общепринятого визначення поняття “Солі”, як і і термінів “кислоти і є підстава”, продуктами взаємодією яких солі є, нині немає. Солі можна розглядати як продукти заміщення протонів водню кислоти на іони металів, NH4+, СП3NН3+ та інших. катиони чи груп ВІН підстави на аніони кислот (напр., Cl-, SO42-). Класифікація. Продуктами повного заміщення є середні солі, наприклад.


Демонстрування: (учні розглядають демонстраційні зразки солей та солі зображені на мультимедійній дошці). 5. Зупинка «Використальна». Чи знаєте ви, яке значення відіграють солі у природі та житті людини? Солі мають велике значення. Крім того він є важливою складовою в хімічній промисловості для добування хлору, хлоридної кислоти, натрій гідроксиду та соди. Натрій карбонат – Na2CO3 більше відомий як сода, у природі зустрічається у вигляді кристалогідрату Na2CO3*10 H2O (кристалічна сода), з неї добувають кальциновану соду. Широке застосування мають солі нітратної кислоти — нітрати (в промисловості їх називають селітрами). Нітрати Натрію, Калію та Кальцію входять до складу пороху та інших піротехнічних сумішей.


Солі — складні речовини, які складаються з іонів металічних елементів та кислотних залишків. Окрім того, він є важливою сировиною в хімічній промисловості для добування хлору, хлоридної кислоти, натрій гідроксиду та соди. У природі він знаходиться у вигляді мінералу галіту, а також у великій кількості міститься у воді морів та океанів і солоних озер. Натрій карбонат Nа2СО3 більш відомий як сода, у природі трапляється у вигляді кристалогідрату Na2CО3 ∙ 10Н2О (кристалічної соди), з неї добувають безводну сіль — кальциновану соду.


Поширення солей у природі та їхнє практичне значення. Фізичні властивості солей. За стандартних умов усі солі — тверді кристалічні речовини різного кольору. Мають різну розчинність у воді (див. таблицю розчинності на форзаці). Так, усі солі нітратної кислоти — нітрати — добре розчинні (NaN0 3 , Mg(N0 3 ) 2 та ін.). Солі мають велике значення і в суспільному господарстві . їх використовують для добування багатьох металів, мінеральних добрив, скла, мінеральних фарб, миючих засобів, кислот тощо. Н.М. Буринська,Хімія, 8 клас Вислано читачами інтернет-сайту. Плани уроків з хімії, підручники та книги шкільної програми онлайн, хімія 8 клас. Зміст уроку. конспект уроку і опорний каркас.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

перекладач англійської мови

ответы в автошколе trinity rp

сигнализация magicar m905f инструкция