навчальна література про фізичні якості школярів
ВСТУП 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1 АНАТОМО-ФІЗІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.2 РОЗВИТОК ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.3 АДАПТАЦІЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО ФІЗИЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 2.1 ЗАСОБИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 2.2 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ РУХОВИХ ЯКОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ. Інші методичні матеріали на урок Фізична культура скачати
Шиян Б. М. Теорія і методика фізичного виховання школярів. Частина І. - Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2008. - 272 с. У підручнику викладено основні поняття теорії і методики фізичного виховання, його мету і завдання, засоби, принципи і методи, заг 3.1. Загальні поняття про техніку рухових дій. 3.2. Компоненти техніки фізичних вправ. 2.
Фізичні якості – це розвинуті у процесі виховання і цілеспрямованої підготовки рухові задатки людини, які визначають її можливості успішно виконувати певну рухову діяльність. Фізичне виховання складається із фізкультурної освіти і фізичної підготовки. Фізична підготовка – це спеціально організований педагогічний процес фізичного виховання і спрямований на покращення фізичної підготовленості особистості. Фізичну підготовку поділяють на загальну та спеціальну. Фізична підготовленість – це стан вегетативних функцій організму, рівень розвитку фізичних якостей і форм тіла, а також всебічними рухови
Оцінювання фізичної підготовленості школярів. 1.1. Контроль, як важлива складова ефективного управління процесом 18. фізичної підготовки школярів. Побудова навчальних програм з фізичної культури і диференційованих нормативів фізичної підготовленості з урахуванням рівня розвитку показників фізичного розвитку старшокласників дасть змогу індивідуалізувати процес фізичного виховання, що сприятиме ефективнішому навчанню й оздоровленню школярів. 6. У шкільному віці фізичні вправи дуже важливі для формування та розвитку фізичних якостей. Вони необхідні для підготовки до повноцінного життя, 15. У спеціальній літературі питанням оцінювання фізичної підготовленості присвячено
Особливості методики розвитку фізичних якостей. Учнів початкових класів загальноосвітньої школи. Монографія. Присяжнюк С.І. Особливості методики розвитку фізичних якостей учнів початкових класів загальноосвітньої школи. – К.: Видавничий центр НУБіП України, 2014. – 338 с. У монографії викладено теоретико-методологічні основи та практичні питання з розвитку фізичних якостей дітей початкових класів загальноосвітньої школи. Розглядаються актуальні проблеми фізичного виховання дітей 7-9 років під час навчання у молодшій школі. Матеріал монографії носить практичний характер.
Олександр Жосан. Шкільна навчальна література: теорія і практика. ДОВІДНИК. Кіровоград 2014. - тлумачний словник для школярів – мовний словник, що пояснює значення слів певної мови, дає граматичну, стилістичну характеристики, приклади застосування та інші відомості; - термінологічний словник для школярів – словник термінів та визначень певної галузі знання; - довідник для школярів – довідкове видання прикладного. 12. характеру, побудоване за абеткою назв статей або в систематичному порядку - якість поліграфічного виконання навчальної книги; - якість виготовлення і друкування наочно-. 30. ілюстративного матеріалу; - дотримання санітарно-гігієнічних вимог (розмір.
Список літератури. 1. Адаптація організму учнів до навчальних і фізичних навантажень / Під ред. Ф.Г. Хрипкової , М.В. Антропової . - М.: Педагогіка , 2002 . - 240 с. 2. Апанасенко Г.А. Фізичний розвиток дітей та підлітків. - Київ: Здоров'я , 1985 . - 80 с. 3. Ашмарін Б.А. Теорія і методика фізичного виховання: навч. для студ. фак . фізкультури пед ін ? тів. ? М. : Інфра -М , 2006 . ? 287 с. 4. Барков В.А. Педагогічні дослідження у фізичному вихованні: Навчальний посібник з курсу «Основи НДР» для студентів спеціальності п. 02.02 . - «Фізична культура». - Гродно , 2005 . 10. Гужаловський А.А. Розвиток рухових якостей у школярів. - Х. :, 1998 . - 88 с.
Поняття про фізичні якості та методику їх розвитку. Фізіологічне обґрунтування здібностей (сили, швидкості, витривалості, гнучкості, спритності). Розділ 2.3. Основні завдання фізичного виховання школярів. Характеристика фізіологічних та психологічних процесів при виконанні фізичних вправ учнями молодшого, середнього та старшого шкільного віку. Розвиток рухових якостей у дітей шкільного віку. 5. список рекомендованої літератури. 1. Круцевич Т.Ю. Методы исследования индивидуального здоровья детей и подростков в процессе физического воспитания. / Т.Ю.Круцевич. 7. Кушнірюк С.Г. Основи фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів. / С.Г. Кушнірюк - Бердянськ: Видавець Ткачук О.В., 2013.
1. Методика виховання фізичних якостей у школярів різного віку, статі, різноманітними видами рухової активності на уроках ФК. 2. Методика розвитку координаційних здібностей у школярів засобами фізичної культури на уроках ФК. 3. Методика вживання колового тренування на уроках ФК. 4. Методика підвищення моторної щільності уроку ФК. 6. Порівняльна характеристика показників фізичних якостей у школярів різного віку. 7. Оцінка ефективності вживання на уроках ФК у школярів різного віку різних методів строго-регламентованої вправи пов'язаних з навчанням і вдосконаленням рухових дій, вихованням фізичних якостей.(цілісного, розчленованого, виборчого, зв'язаного, інтервального, злитого і ін.).
У старших школярів суттєво підвищується працездатність, більш економними стають кисневі режими організму при фізичних навантаженнях. Найбільш суттєво підвищується витривалість до праці великої та помірної інтенсивності ( крім дівчат ) [26]. Загальна витривалість хлопців має високі темпи приросту від 8 до 10, від 11 до 12 та від 14 до 15 років [18]. прудкість баскетбол рухливий ігра. Загальна характеристика прудкості як фізичної якості людини. Визначення понять. Прудкість - це здібність до високої швидкості рухів, що виконується за відсутністю значного зовнішнього опору і не вимагають великих е
Розвиток фізичних якостей людини, носить гетерохронний характер. Сенситивні періоди спостерігаються в різні вікові періоди для кожної фізичної якості. Молодший шкільний вік (4 клас) є досить сприятливим для загального фізичного розвитку школярів. Це досить важливий момент, який потрібно враховувати в практиці фізичного виховання. Значний вплив на динаміку та рівень розвитку фізичних якостей має руховий режим і спеціально спрямована робота з виховання фізичних якостей. Для оцінки рівня розвитку фізичних якостей використовують різноманітні контрольні вправи, тестовий контроль. Література. 1. Вер
Фізичні якості засоби і методи їх розвитку у школярів. Основні організаційні форми фізичного виховання дітей у школі. Порівняльні дані стану фізичного розвитку дітей у віці років займаються і не займаються спортом. Розвиток фізичних якостей школярів різного віку. [ виправити ] текст може містити помилки, будь ласка перевіряйте перш ніж використовувати. скачати.
Педагогічні умови фізичного розвитку молодших школярів у позашкільних навчальних закладах. І.Г. Глухов. Кафедра медико-біологічних основ фізичного виховання та спорту. Херсонський державний університет. Фізичне виховання молодших школярів в період перебудови освіти в Україні є одним з пріоритетних напрямків роботи суспільних інститутів виховання та батьків. З огляду на вище вказане проблема фізичного розвитку дітей молодшого шкільного віку потребує подальшого вивчення. Мета дослідження – розкриття педагогічних умов, що забезпечують ефективний фізичний розвиток молодших школярів в системі позашкільних навчальних закладів фізкультурно-спортивної спрямованості.
самостійні форми діяльності; недостатність навчальної літератури, що розкриває інноваційні тенденції розвитку вітчизняної освіти. Достатній рівень розвитку фізичних якостей, отриманий у період природного росту, має велике значення для діяльності людини в зрілі роки, забезпечує високу працездатність протягом багатьох років життя. Серед актуальних питань фізичного виховання школярів значне місце займає така специфічна проблема, як розвиток у дітей основних рухових якостей (швидкості рухів, сили м’язів, витривалості, гнучкості, спритності). 5.
Підвищення якості освіти: стан, проблеми, перспективи : Матеріали Всеукраїнської наукової Інтнрнет-конференції (м. Кривий Ріг, Криворізький державний педагогічний університет, 27-28 квітня 2017 р.) [редкол. : О. В. Ковшар, Л. О. Савченко, А. Є. Іншаков, К. Ю. Савченко]. – Кривий Ріг, 2017. – 166 с. Збірник містить матеріали, що порушують актуальні проблеми сучасної педагогічної науки. Для науковців у галузі дошкільної та технологічної освіти, вчителів навчальних закладів різних типів та вихователів дошкільних навчальних закладів, вчителів-дефектологів. ЗМІСТ. 3.
ЛІТЕРАТУРА. 1. Олімпійський підручник студента: посібник для формування системи олімпійської освіти в нефизкультурных вузах / В. С. Родиченко [та ін]. - 3-е изд., перероб, і дод. - М: Сов. спорт, 2005. 2. Основи теорії та методики фізичної культури: підручник для технікумів фіз. культури / під ред. A. А. Гужаловского. - М.: Фіс, 1986. 3. Приблизна програма дисципліни "Фізична культура" федерального компонента циклу загальногуманітарних і соціально-економічних дисциплін у державному освітньому стандарті вищої професійної освіти другого покоління: офиц. изд. / МО РФ - М, 2000. 4. Психо
Метою викладання навчальної дисципліни «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення» є формування у студентів знань і вмінь , необхідних для успішної практичної діяльності з фізичного виховання, набуття практичних навичок проведення занять з різними верстами населення. Фізичні якості – якості, що характеризують окремі якісні сторони рухових можливостей: сила, гнучкість, витривалість, спритність, швидкість. Фізичне здоров'я – це стан повного психічного, фізичного і соціального благополуччя, а не тільки відсутність фізичних вад. Рекомендована література: 1. Волков В. Ю. Физическая культура: уч. пос. [для подготовки к екзаменам] / под ред. В. Ю. Волкова, В. И. Загоруйко. — СПб.
Навчальна література. Зміст освіти докладно розкривається в навчальній літературі. До неї належать: шкільні підручники, книги для додаткового читання, навчальні посібники для учнів і вчителів, збірники тестів, хрестоматії, атласи, карти, довідники, словники, збірники завдань і вправ, навчально-методичні комплекти, робочі зошити та ін. • організовує самостійну діяльність школярів по засвоєнню навчального матеріалу, вчить вчитися; • відображає в єдності логіку самої науки і логіку навчальної програми, навчального предмета; • інформативний, енціклопедічен, пов'язує навчальний матеріал з додатковою і суміжній літературою, спонукає до самоосвіти і творчості
Основною метою навчального предмета «Фізична культура» є: формування в учнів стійкої мотивації щодо збереження свого здоров’я, фізичного розвитку та фізичної підготовки; гармонійний розвиток природних здібностей та психічних якостей; використання засобів фізичного виховання в організації здорового способу життя. Мета реалізовується комплексом таких навчальних, оздоровчих і виховних завдань: — формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку; — розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних
Коментарі
Дописати коментар