типи нестандартнтх уроків при вивченні літератури

Навіть чіткого визначення поняття «нестандартний урок» у педагогічній літературі досі не існує. Найбільш поширеною є характеристика такого уроку як імпровізованого навчального заняття, що має нестандартну (невизначену) структуру та невизначений задум й організаційну форму. УРОКИ-МАНДРІВКИ Одним із найцікавіших нетрадиційних уроків упродовж усіх етапів вивчення матеріалу є уроки-мандрівки. Мета таких уроків: зацікавити всіх учнів; створити атмосферу невимушеності та веселий настрій у дітей; стимулювати до розвитку творчих задатків учнів: кмітливості, логічного мислення, уяви; швидко орієнтуватися в особистих знаннях, використовувати їх на практиці.


Метою дослідження є: 1. Розкрити роль нетрадиційних уроків з мови та літератури для дітей з вадами слуху в сучасному навчанні. 2. Окреслити методику проведення нестандартних уроків з мови. 3. Науково та практично осмислити можливості використання нетрадиційних уроків у сучасній українській школі.. Наукова робота на урок Українська мова скачати


Розкриття поняття "нестандартний урок", використовуючи різні його типи. Описання видів та методик проведення нетрадиційних уроків з літератури: семінару, практикуму, вистави, диспуту, конференції, змагання, турніру. Розробка уроку-КВК для 6 класу. Рубрика. 1.3.15 Урок-дослідження. 2. Практичне використання нетрадиційних уроків при вивченні української літератури в школі. 2.1 Розробка урока-КВК для 6 класу. Виснoвки. Список використаних джерел. Вступ. нестандартний нетрадиційний урок література.


Поняття нестандартного уроку. Актуалізація проблеми нестандартних уроків та їхній вплив на всебічний розвиток дитини пов`язана насамперед із загальновизнаним фактом низького рівня об`єктивної та суб`єктивної готовності дітей до життя за межами школи, фактичною відсутністю у більшості навчальних закладів системи роботи, спрямованої на розвиток соціально-психологічної готовності дитини до життя, що включає такі якості Їх різновидів розроблено дуже багато. Щоб встановити характерні риси нетрадиційних уроків, визначимо, а в чому ж полягає традиційність звичайного уроку. Як показало вивчення даного питання, традиційність звичайного уроку полягає перш за все у традиційності структури уроку.


Практичне використання інноваційних технологій при вивченні зарубіжної літератури. Типи нестандартних уроків при вивченні устарших класах зарубіжної літератури. Державна національна програма визначає стратегічні напрямку розвитку освіти й забезпеченняпостійного духовного самовдосконалення особистості, формування інтелектуальногой культурного потенціалу – вищих цінностей нації. Трансформація освіти передбачаєрозвиток творчої людини, здатної не тільки до трансляції знань, але і до створеннясвітових зразків культури і духовності.


Педагогіка » Інноваційні методи навчання на уроках зарубіжної літератури » Типи нестандартних уроків при вивченні у старших класах зарубіжної літератури. Сторінка 1. Державна національна програма визначає стратегічні напрямку розвитку освіти й забезпечення постійного духовного самовдосконалення особистості, формування інтелектуального й культурного потенціалу – вищих цінностей нації. 2. Розвивати вміння самостійно працювати з підручником та додатковою літературою, виявляти інтелектуальні здібності учнів, спрямувати навчання на практичне застосування знань. Страницы: 1 2 3 4 5 6.


Тип уроку: урок-кіноповість. Обладнання: звукозапис музики Б. Лятошинського "Чотири українські теми"; виставка творів письменника; стилізація кіноплівки з надписами "Знайомство", "Джерела", "Шлях до ремесла", "Боротьба". Форми організації навчання: групові. Хід уроку. І. Організаційний етап. Звучить музика, на фоні якої підкреслено демонстративно учитель стилізує класну кімнату під знімальний майданчик, записуючи тему і епіграф уроку на дошці


· урок написання твору; · урок аналізу творчих робіт. Типи уроків за В.Я. Неділько. (*методичний лист Неділько В.Я. Сучасний урок літератури. – К., 1978). 1. урок вивчення нового матеріалу; 2. урок-повторення, закріплення та узагальнення знань; 3. урок-бесіда з позакласним читанням; 4. урок написання твору. Типи уроків за Б.І. Степанишиним. (*Степанишин Борис. Вивчення української літератури в школі. Методичний посібник для вчителя. — К., РВЦ «Проза» , 1995.—


Нестандартний урок - це імпровізоване навчальне заняття, що має нетрадиційну структуру. Назви уроків дають деяке уявлення про цілі, завдання, методику проведення таких занять. Нестандартні уроки більше подобаються учням, ніж буденні навчальні заняття. У них незвичайні задум, організація, методика проведення. Тому багато педагогів бачать у них прогрес педагогічної думки, правильний крок у напрямку демократизації школи. З іншого боку - перетворювати нестандартні уроки в головну форму роботи, вводити їх у систему недоцільно через відсутність серйозної пізнавальної праці, невисокої результативності, великої втрати часу. Підготовка уроку.


Сучасний світ – це оточення, соціальне середовище, в якому живе людина і яке безпосередньо впливає на формування особистості, звужуючись та розширяючись постійно від кола людини до школи, від школи до роботи, від міста до країни, часткою якої є її громадянин, а далі – до планетарного осмислення себе в космічному просторі.


Нестандартний урок – це імпровізоване навчальне заняття, що має нетрадиційну структуру. Це урок, який дивує і приносить радість учням. Найпоширеніші такі форми нестандартних уроків: Інтегрований урок. Як правило, такий урок проводять два вчителі. Вони спільно здійснюють актуалізацію знань за двома напрямками опитування, виклад нового матеріалу. Часто поєднуються такі предмети, як історія – географія, історія – література, історія – іноземна мова, інформатика – математика. Дослідницький урок і лабораторно-практичні роботи. Їх ціль складається в одержанні навчальної інформації з першоджерел.


Нестандартні уроки (нетрадиційні, творчі, проблемні й ін.) – педагогічна реальність сучасної школи, тому обійти їх мовчанням не можна. До феномена нестандартного уроку однозначного ставлення немає. Так, урок узагальнення та систематизації (тип уроку) можна провести як вікторину, ділову гру, подорож тощо (види уроку). Вивчення практики навчальної роботи в школі показує, що вчителі завжди користувалися нестандартними уроками, не називаючи їх такими. Будучи не новим у педагогічній теорії та практиці, нестандартний урок став найбільш популярним у педагогічному сьогочассі. Це зумовлено нестатками існуючої освітньої системи, заповнити які він покликаний


Вступ Мета уроків образотворчого мистецтва учити дітей до спостереження за навколишньою дійсністю, розвивати найважливіше для художньої творчості – уміння бачити життя очима художника. Формування спостережливості, уваги до навколишньої дійсності освоєння художніх матеріалів – основні завдання цього уроку навчання.


Урок-лекція, урок-роз-повідь, урок учнівських читань, урок вивчення тексту художнього твору, урок самостійної роботи учнів, урок складання планів, урок письмової роботи, урок з використанням технічних засобів навчання, урок повторення або закріплення, урок-бесіда за творами для позакласного читання, урок-диспут, урок-екс-курсія та ін. X. Структура уроку літератури залежить від його типу та змісту. Учитель сам визначає порядок навчальних ситуацій. У шкільній практиці з'являються й нові форми уроку — нестандартні, нетрадиційні, творчі. Важко погодитися з цими не зовсім вдалими назвами, оскільки виникають запитання: а що ж таке стандартний або традиційний урок?


Нестандартні уроки — оригінальні за формою, із застосуванням незвичних методів і прийомів. Такі уроки найкраще проводити в 5-7 класах; щоб не зупинятися на досягнутому, впроваджувати у практику інноваційні технології. Вивчення світової літератури у 5 класі починається з теми «Казки народів світу». Можна побудувати вивчення даної теми, використавши такі види нестандартних уроків, як урок-подорож (тема «Мандрує світом хитрий лис…». Індійська народна казка «Фарбований Шакал». Уроки-змагання (вікторини, конкурси, уроки-аукціони, уроки типу КВК). Такі уроки передбачають поділ на групи, що змагаються між собою: проведення різноманітних конкурсів та оцінювання результатів).


Б.Степанишин зазначає:»Уроки літератури мають такі величезні потенції, що в руках учителя-майстра можуть стати для учнів пречудовим, найцікавішим у світі клубом хвилюючих зустрічей з усемогутнім чарівником художнього слова, з прекрасними витворами їх розуму і серця…» У контексті пошуків з’явився вислів «нестандартний урок», лексичне значення якого – відхід від стандарту і шаблону. Традиційний зміст, тобто текстуальний матеріал, подаємо у незвичній, нестандартній формі. Проблемно-пошукові форми роботи на уроці зумовили появу таких типів уроків: урок-диспут, урок-семінар, урок-дослідження (психологічне, літературознавче), урок-усний журнал, урок-літературно-музична композиція і т.д.


Впровадження інтерактивних технологій на уроках української мови та літератури. Останнє редагування: -1-11-30. Автор: Левицька Лариса Василівна. Ця таблиця також допоможе вчителеві вибрати тип уроку залежно від завдань і умов роботи. Як правило, сучасна система навчання чекає від учителя охоплення великого обсягу інформації й орієнтована на «знання» і «розуміння». Це підштовхує педагога на використання в основному пасивного навчання. Уроки з української літератури. Організація роботи: 1. Сформульовано проблему, яку ілюструє рольова гра.


Нестандартний урок - це навчальне заняття, яке характеризується незвичайними задумом та організаційною формою. І. П. Підласий зазначив, що нестандартний урок – це імпровізоване учбове заняття, яке має нетрадиційну (невстановлену) структуру, а структура уроку прямо залежить від типу уроку, бо структура уроку – це сукупність, послідовність і зв’язок елементів (етапів), з яких він складається. Якщо нестандартний урок не матиме певної структури, то навчальний процес буде стихійним .


3.1. Типи нестандартних уроків. Аналіз педагогічної літератури дозволив виділити декілька десятків типів нестандартних уроків. Їх назви дають певне уявлення про цілі, завданнях, методику проведення таких занять. Перерахуємо найпоширеніші типи нестандартних уроків. Мета семінару: більш поглиблене самостійне вивчення питання, теми, проблеми навчального предмета, оволодіння науково-теоретичної і створенні конструктивної методологією. У разі школи семінар – одна з основних видів практичних занять, які у обговоренні учнями повідомлень, доповідей, рефератів, виконаних за результатами самостійного дослідження, досвіду, докази.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

перекладач англійської мови

ответы в автошколе trinity rp

сигнализация magicar m905f инструкция